Lazerle Hemoroid Tedavisi Nasıl Olur?

Lazerle Hemoroid Tedavisi Nasıl Olur?

İnsan vücudunda hemen hemen her gün yeni bir hastalık çıkar. Bunları listelemeye kalksak inanın çok uzun sürer. Son dönemin de en moda hastalığı, bir makat rahatsızlığı olan hemoroittir. Birçok insanı ciddi anlamda rahatsız eden bu hastalığı tedavi etmek artık çok kolaydır. Gelişen teknoloji sayesinde hemoroid hastalığı artık çok kolay tedavi edilebilmektedir. Bu hastalığın en önemli ve en gelişmiş tedavi yöntemlerinden biri de “lazerle hemoroid tedavisi”dir. Peki lazerle hemoroid tedavisi nasıl olur? Bu yöntem hangi hastalarda kullanılır? Hemoroid lazer ile tedavi edilebilir mi? Gelin bu soruların hepsinin cevabını makalemizde bulalım.

Lazerle Hemoroid Tedavisinin Özellikleri Nedir?

Lazerle hemoroid tedavisi, hemoroid tedavi yöntemlerinden en zahmetsizi ve aynı zamanda en etkilisidir. Bu yöntem klasik ameliyata göre ideal bir alternatiftir. Lazerle hemoroid tedavisi sadece 3.ve yeni başlangıç 4.derece hemoroidlerde kullanılır. 3. Ve 4. Derece hemoroidlerde daha da büyümüş hemoroid memelerini kesmek için kullanılır.

Lazerle Hemoroid Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle hemoroid tedavisi, 3. Ve yeni başlangıç 4. Derece hemoroid hastalığını tedavi etmek için uygulanır. Henüz dışa doğru sarkma yapmamış iç kısımdaki hemoroid memelerinin pıhtılaştırılması ya da söndürülmesi için lazer tedavisi kullanılır.

Lazerle hemoroid tedavisinin en büyük avantajlarından biri, klasik ameliyatlarda olduğu gibi kesme veya dikme işlemi yapılmamasıdır. Yani lazerle tedavi sırasında hiçbir şekilde neşter gibi kesici ameliyat aletleri kullanılmaz. Lazerle hemoroid tedavisinin bir diğer ismi de ışıkla tedavidir. Lazerle tedavi yöntemi, yüksek ısıya sahip kızılötesi ışının, hasta olan hemoroid memesine odaklanarak, diğer dokulara zarar vermeden, memenin büyüklüğüne bağlı olarak ısı verilerek yapılır.

Lazerle Hemoroid tedavisinin en önemli özelliklerinden biri de tedavi sırasında hastanın hiçbir şekilde acı hissetmemesidir. Hasta tedavi sırasında yanma hissini çok az hisseder. Kanama olan hemoroidli hastalarda ise lazerle tedavi sonrası kanama durur.