Lazerle Hemoroid Tedavisi

Lazerle Hemoroid Tedavisi

Çağımızın moda hastalıklarından biri olan hemoroidin oluşum prensibi bacaklarda oluşan varisle aynıdır. Bu iki hastalık da yerçekiminden dolayı oluşur.

Çok çeşitli sebeplerden dolayı insanların söylemeye çekindiği hemoroid hastalığı aslında korkulduğu kadar kötü bir hastalık değildir. Gelişen tıp teknolojisi sayesinde hemoroidi tedavi ettirmek artık çok kolaydır.

Peki hemoroid nasıl tedavi edilir?

Hemoroid hastalığını tedavi etmek artık günümüz teknolojisinde çok kolaydır. Teknolojinin sayesinde tıp alanında bize sunulan en yeni ve en büyük yenilik lazerle hemoroid tedavisidir.

Dünyada kullanılan son teknoloji olan lazerle hemoroid tedavisi, hem hastalara olan faydası, hem de çok kısa sürede etki göstermesi açısından hastalar arasında artık sıkça tercih edilmektedir.

Lazer ile Hemoroid Tedavisi Nasıl Olur?

Işıkla tedavi olarak da bilinen lazer tedavisi, yüksek ısı taşıyan ışık kürelerinin hemoroid memelerine odaklanıp ısıtmasıyla başlar. Isınan hemoroid memesinde 2-4 mm derinlik ve 6-8 mm genişliğinde doku hasarı oluşur.

Hemoroid bölgesindeki bu yanma, aynı zamanda o bölgedeki genişleyip varisleşmiş ve hemoroide sebep olmuş damarları da yaktığından hemoroid memesinin hacmini küçültecektir.

Derin bir alana yayılan bu kontrollü yanık, zayıflamış bu alanda yeni ve sağlıklı dokuların oluşmasını sağlayacaktır.

Amerika Birleşik Devletleri’nde 12 yıldır uygulanan bu yöntem ülkemizde birkaç yıldır uygulanmaya başlanmıştır.

Lazerle Tedavinin Özellikleri Nelerdir?

• Ameliyat süresi 5-15 dakika arasında olup çok kısadır.

• Ameliyat sonrası ağrı yok denecek kadar azdır.

• Hasta ameliyat olduğu günün aynı gün içerisinde taburcu olabilir.

• Tedavi sonrası ağrı olmadığı için kişi gündelik işlerine geri dönebilir.

• Neşter gibi kesici aletler kullanılmadığından dikiş gibi şeyler yoktur.

• Kaslar hasar görmez, kanama ya hiç olmaz ya da çok az olur.

• Dışkı ve gaz tutamama gibi probllemler yaşanmaz.

• Tedavi ağrısız olduğundan narkoz gerektirmez.