S.S.S

Hemoroid

Hemoroid halk arasında basur olarak bilinir. Makat bölgesindeki toplardamarların şişmesi sonucu oluşur.Acı, baharatlı yiyecekler, kabızlık, tuvalette uzun kalmak ve ıkınmak, dar iç çamaşırı giymek, sürekli ishal olmak hemoroid hastalığına sebep olur.

Bu nedenle düzenli bir tuvalet alışkanlığı edinmek,acılı baharatlı yiyeceklerden uzak durmak,lifli (sebze) besinler tüketmek,makat temizliğine dikkat etmek,yürüyüş yapmak, kabız olmamak dikkat edilmesi gereken en önemli hususlardır.Ayrıca en ufak bir belirtide mutlaka hekime erken başvurmanızda fayda var. Erken teşhislerde daha pratik ve kolay olan ameliyatsız işlemlerle çözüm bulabiliriz.

Örümcek Ağı Estetiği Nasıl Uygulanır?

Örümcek ağı estetiği denilince, birçok insanın aklına ciddi,kanlı ve ağrılı  bir işlemgelmektedir. Oysa işin doğrusu öyle değil.Bir öğle tatili arasında bile kolayca uygulanabilecek bir işlem. Lokal anestezi kremi uygulama yapılacak alana sürüldükten sonra ,ipler 30-45 dakika içerisinde ağrısız ve kanamasız bir şekilde yerleştirilmektedir. İşlem sonunda herhangi bir ağrı hissetmesiniz.

Plexr Uygulama Alanları Nelerdir?

• Blefaroplasti (Ameliyatsız Dikişsiz Göz Kapağı Estetiği)
  • Göz Altı ve Göz Çevresi Sıkılaştırma
  • Dudak Üstü Çizgiler
  • Yüz ve Vücut Sıkılaştırma
  • Leke Tedavisi
  • Karın Bölgesi Sıkıştırma
  • Akne Tedavisi(aktif)
  • Fibrom, Ben, Siğil, Keloid, Ksantelazma, Discheratoma Tedavisi
  • Her Renkte Dövmenin Çıkarılması
  • Akne ve Diğer Nedenlerden Kaynaklanan Skarların Düzeltilmesi
  • Dilate Periumbilikal Çizgilerin Tedavisi
  • Stria (çatlak) Tedavisi

Ameliyatsız ve Dikişsiz Göz Kapağı Estetiği Mümkün mü?

Evet plexr cihazı ile sadece lokal anestezi kremi sürerek 30 dakikada sarkan göz kapağınızdan kurtulabilirsiniz..Daha detaylı bilgi için bize başvurabilirsiniz.