Ameliyatsız Yüz Germe Yöntemleri

Ameliyatsız Yüz Germe Yöntemleri

Dolgu Kullanarak Ameliyatsız Yüz Germe

Dolgu, yüzde kırışıklık olan ya da hacim kaybı yaşayan alanların veya daha hacimli olması istenilen bölgelerin doldurulma işlemidir. Dudak kalınlaştırılıp kırışıklıklar düzeltilebilir. Elmacık kemiği bölgesi daha diri yapılarak hastaların daha güzel ve canlı görünmesi sağlanır. Hastanın isteğine ve tercihine göre gözaltı bölgelerindeki hacim kaybı doldurulabilir ve hasta bu sayede daha genç gözükebilir.

Dolgu amaçlı olarak hyaluronik asit tercih edilmektedir. Hyaluronik asit derimizde bulunur ve yaşımız ilerledikçe derideki miktarı azalır. Hyaluronik asit ile yapılan dolgu ortalama 6 aydan 2 yıla kadar etkisini devam ettirebilir.

Ultherapy Ameliyatsız Yüz Germe

Cildinde sarkma veya gevşeme olan herkeste uygulanan bu yöntem 40-65 yaş aralığında bulunan insanlar için çok idealdir. Ultrasound teknolojisinin görüntüleme özelliği kullanılarak ciltte germe etkisi yapan, etkisi klinik olarak kanıtlanmış ameliyatsız bir yöntemdir. Ultherapy tekniği ameliyatsız yüz germe amacıyla yanaklara, çene çizgisindeki sarkmaları önlemek için çenelere, boyun bölgesindeki sarkmayı azaltmak için boyun ve gıdı bölgesine uygulanabilir. Ayrıca kaşı kaldırmak amacıyla kaş ve alın bölgesine de uygulanabilir.

Thermage Ameliyatsız Yüz Germe

Uzun süren araştırmalar sonucunda ortaya çıkan bu yöntem, radyofrekans kullanılarak bağ dokusunu etkileyen bir teknoloji sayesinde ameliyatsız olarak yüz germe işlemi yapılmasına olanak sağlamaktadır. Sınırlı sayılabilecek sorunları olan hastalar veya henüz ameliyat aşamasında olmayan hastalar için çok uygun bir yöntemdir. En sık uygulanan bölgeler arasında; alt yüz ve boyun gösterilebilir.

Vshape Yüz Gençleştirme

Vshape;  yüz germe, yüz şekillendirme, yüz gençleştirme, bölgesel incelme, sıkılaştırma için kullanılan FDA onaylı bir teknolojidir. Radyofrekans ve soğuk ultrasyon bir arada kullanılarak cildin alt tabakalarındaki kolajen lifleri ısıtılarak germe işlemi gerçekleştirilmiş olur. İlk seansdan itibaren hemen sonuçlarını görebileceğiniz bu teknolojiyi uygulamak sadece 20-25 dakika sürer ve kesinlikle acı veya ağrı hissedilmez.

Yüz Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi, mikro enjeksiyon tekniği kullanılarak uygulanan bir yöntemdir. Kullanılma nedenleri arasında; cildin yaşlanmasını engellemek, yüzün yorgun görüntüsünü gidermek, sigara kullanan insanlarda cilt hasarını engellemek ve tedavi etmek gösterilebilir. Bu yöntem kadın ve erkek tüm hastalar üzerinde etkilidir.